dinsdag 18 november 2014

Daar zit muziek in!

M'n stemband doet het weer! Vanmorgen vroeg al bij de kno-arts en weer een mooi filmpje (ik wist het niet, maar dat heet een stroboscopie) gemaakt van m'n stembanden, inclusief kokhalsfragmenten. En allebei de stembanden doen hun werk weer! De ene niet-werkende is nog iets minder enthousiast dan de nooit verzakende stemband, maar een score van 90 procent kan ik hem wel geven. Dus, Palm Tree Quartet: here I come.
Over scores gesproken: m'n conditie is gestegen naar 30,55555556 procent, bij benadering. Ongeveer een maand lang zag ik geen vooruitgang, maar sinds een week gaat het weer wat beter. Nu ben ik nog blij als ik heen en weer naar de sportclub kan fietsen, inclusief de trap van de brug van 86 treden. Naar beneden op de heenweg valt nogal mee, maar terug ertegenop... nog niet zo heel lang geleden rende ik, een liedje fluitend, naar boven. Van sporten op de club is nog geen sprake, alleen van koffiedrinken en in het welnessgedeelte hangen, wat overigens heel fijn en ontspannend is. En er is wifi..... ik ben prettig verslaafd.
Nu zit ik hier dankbaar te wezen met een heerlijk kopje cafeïnevrije koffie. Het echte wakker worden stel ik nog even uit.....

2 opmerkingen:

  1. YESS!!! go, go, go..... zing dat het een lieve lust is...!!
    en ga er dubbel van genieten...ik geniet stilletjes mee :-)

    lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk voor je dat er weer vooruitgang in zit. Straks weer zingen als een nachtegaal?! Groetjes Dorstfamily

    BeantwoordenVerwijderen