donderdag 17 april 2014

Planning en de smalle weg

Of ik me 13 mei om 19.00 uur wil melden in Dordwijk, dan is de operatie de volgende dag. Telefoontje van een dame van de planning. Helaas is dit totaal niet volgens de afspraak. 6 tot 8 weken na de laatste bestraling. Dát was de afspraak. Want dan kunnen de bestralingen en de chemo's nog een poosje doorwerken, want dat doen ze. Maar dat kon niet, want de artsen zijn de weken daarna niet beschikbaar en het rooster van de OK is er voor die weken nog niet.
Dan maar weer zelf erachteraan. En wonder boven wonder: de laatste week van mei of de eerste week van juni. Precieze datum hoor ik nog. Met dank aan Lesley.
M'n slokdarm lijkt nog steeds op de smalle weg, de héél smalle weg. Het oog van de naald. En ik maar verlangen naar de brede weg, zodat ik misschien wel een kameel zou kunnen inslikken.
Verder natuurlijk kerngezond op vermoeidheid en hartkloppingen na en nog een paar andere ongemakken. Ook hierin werken de bestralingen en chemo's nog lekker door. Morgen wordt alles beter.... Bidden en hopen, dat is wat ik doe, maar het laatste is lastiger dan het eerste.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten