dinsdag 9 september 2014

Kroket!

Ik ben eigenlijk de hele dag bezig met eten en drinken. Als ik eet kan ik beter niet drinken en ook een half uur van tevoren niet en een half uur daarna niet. Op deze manier valt het niet mee om voldoende eten en drinken naar binnen te krijgen. Ook al omdat het eten en drinken maar met kleine beetjes gaat. Ik heb dan ook eigenlijk de hele dag honger, ook al omdat ik langzaamaan wat actiever wordt. Ondanks de kleine beetjes en goed kauwen, heb ik toch nog best vaak buikpijn en/of een versnelde hartslag met een vervaarlijk borrelende buik, een moe gevoel en de neiging om in slaap te vallen. En het is niet gemakkelijk om niet af te vallen.
Gelukkig geniet ik van wel van het eten en drinken, ook al moet het zeer met mate, zo veel mogelijk vetarm, suikerarm, caffeïnevrij, lactosearm en door een klein gaatje.... en als het maar geen Nutridrink is. En... ik heb heel voorzichtig, heel langzaam, en een beetje met angst en beven, een hele kroket gegeten! Hij was suikerarm, caffeïnevrij, lactosearm.... alleen niet helemaal vetarm. Hij was heerlijk, Ik heb ervan genoten!

2 opmerkingen:

  1. Oh jippie! Wat fijn je eerste kroket weer... Weet goed hoe je er naar uitgekeken hebt!
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...water loopt in mijn mond, zozeer als jij deze eerste kroket beschrijft!! Ah... wat genieten zal dat zijn....

    Groet, en geniet van de zon in het mooie land...
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen