donderdag 13 februari 2014

Ook dokters kunnen ziek worden...

Vanmorgen al vroeg gebeld door de assistente. Dokter is ziek. Afspraak verzet naar volgende week dinsdag 10.30 uur in de Daniël de Hoed. Het behandelschema (dat wijzelf nog niet kennen) blijft ongewijzigd, alleen de tijd tussen het eerste "zien" (dokterstaal) van mij door de dokter en de behandeling is nu kleiner.
Meteen dinsdag vindt er een CT-scan plaats na deze afspraak. Dus dan komt er hoop ik een beetje tempo in en ook de spanning blijft er gewoon nog even in. De behandeling zal plaatsvinden in Dordtwijk, zei de assistente nog. Dat is fijn.
Inmiddels ook een brief met een afspraak gekregen bij een oncoloog op het Erasmus MC. Daarbij gaat het om de chemotherapie. Afspraak is op 25 februari om 10.20 uur.
En gebeld door de coördinatrice van "mijn geval". Was verhelderend. Ook handig, want ik heb nog niet twee keer dezelfde arts gezien bij alle onderzoeken en andere afspraken. Dus een beetje coördinatie kan geen kwaad.

9 opmerkingen:

  1. Hallo Joop,

    Ik hoop dat je het schrijven volhoudt.

    Het is ten eerste fijn om te lezen hoe het met je gaat. Daarnaast kan het denk ik voor lotgenoten heel erg fijn zijn om te lezen wat er allemaal precies gaat gebeuren.

    Ik wens jou en je geliefden wederom veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor het schrijven en het op de hoogte houden van de mensen om je heen!
    Denken aan je
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joop,
    IK wens je heel veel sterkte en kracht voor de komende zware tijd die je tegemoet gaat!
    Veel liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Joop,
    Bedankt dat je mij mee laat lezen in jouw blogs!
    Ik denk veel aan je! Sterkte.
    Liefs Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je blog in het kerkblad staat, zo kan ik het verloop ook volgen! Bah, Daniël den Hoedt, alleen die naam al geeft een akelige lading... Heel veel sterkte en kracht voor alles wat komt! Gelukkig is God altijd bij je!

    Liefs Jolanda van Otterloo

    BeantwoordenVerwijderen