vrijdag 7 maart 2014

Een andere ik, lunatic?

De derde keer bestralen zit er op! Schoenen niet vergeten uit te trekken, voordat je ernaar gaat vragen. Nu (tijdelijk?) afscheid van de Luna. Volgende week de Pegasus, het mythologische paard. Wat ik nog niet wist, is dat de maker van mijn laptop, ook zijn naam heeft afgeleid van Pegasus. Die heeft gewoon de eerste drie letters weggelaten. ASUS. Nu weet ik het wél en jullie dus ook. Weer wat geleerd! Made in Taiwan.

Ik voel me een beetje een vreemde voor mezelf. Ik ruik niet meer naar mezelf, ik ben snel geïrriteerd, terwijl ik zo geduldig heet te zijn, voel me niet gezond zoals ik altijd ben. Denk anders dan ik dacht dat ik denk. Een beetje lunatic misschien.
Maar gelukkig, ik ben niet moe, niet misselijk en zelfs al m'n haren zijn geteld.

En dan nu naar de sportclub. "Je mag niet overdrijven," zei de arts. "Luisteren naar je lichaam," zei iemand anders. En ik heb nog meer gratis adviezen gekregen. Wat ik ermee ga doen, weet ik nog niet. Eerst maar eens kijken wie er aan het sporten is, de oude ik of de nieuwe vreemdeling.



1 opmerking:

  1. Dat zal vervelend zijn zeg als je jezelf niet meer herkent.... En wat je schrijft is waar: je haren zijn geteld! Door Hem die ze je gegeven heeft...
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen