zaterdag 28 juni 2014

Winning mood

Het gaat goed! Nog maar één slang over. Maar die zal over een paar dagen ook in het stof bijten. Helaas houdt deze me nu nog in bed, maar ik ben bereid dat te accepteren. Gisteren voor het eerst sinds kerst aardappelen gegeten. Met bloemkool en heerlijk gekruid gehakt. Ik heb er van genoten. Vanmorgen een boterham met runderrookvlees. Dat is wel even iets anders dan Nutridrink.  Nog niet alles is oké, anders was ik nu thuis en morgen in de kerk. Maar het gaat de goede kant op. En ik verveel me hier ook nog niet. Ik blijf nog maar even. Engelen om me heen.

6 opmerkingen:

  1. Oh wat zal dat goed gesmaakt hebben Joop!
    Fijn zeg dat je weer kan eten.
    Komen die patatjes ook dichterbij ;)
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Joop dit is heerlijk om te horen!! houen zo! Liefs Aga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beste Joop,
    al die tijd me afgevraagd hoe het met je was en nu, door een tip via school, je blog gevonden. Ik heb alles gelezen en ben behoorlijk onder de indruk! van je moed, je humor en vooral je vertrouwen in Zijn liefde.
    Heel veel sterkte en ons gebed voor je herstel, ook van Bart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ome Joop, Fijn dat het vooruit gaat. Hopelijk bent u snel van die laatste slang af. Groeten, Maarten en Jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn Joop dat het de goede kant opgaat.
    Wat een zegen en wat het eten lekker zijn.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iets gewoons als het eten van bloemkool voelt als een wonder. Je blog is indrukwekkend; je humor heb je nog steeds. Gods zegen wens ik je toe opde weg naar herstel. Lenie

    BeantwoordenVerwijderen