dinsdag 3 juni 2014

Het is bijna zover

Vanavond om zeven uur ben ik al welkom in het Dordwijk ziekenhuis om morgenochtend geopereerd te worden. Er is in ieder geval sprake van een gedegen voorbereiding van een uurtje of 14. De operatie zelf duurt 4 tot 6 uur, maar kan ook best 8 uur duren. De operatiekamer is de hele dag voor mij en dat vind ik een hele eer. Daarna één tot drie dagen intensive care en dan medium care en tenslotte op zaal. De ziekenhuisopname duurt minimaal twee weken en dat vind ik best lang.
Ik ben behoorlijk zenuwachtig aan het worden, maar denk ook vooral aan degenen die mij o zo lief zijn en die morgen, terwijl ik zonder bewustzijn ben, in spanning wachten op een telefoontje van het ziekenhuis.
Er wordt heel veel aan mij gedacht, krijg op dit moment onafgebroken mailtjes, telefoontjes en appjes en er wordt, verzekeren velen mij, heel veel voor me gebeden. Dat geeft hoop op zegen.

Vermoedelijk kan ik jullie pas over een paar dagen (?) zelf op de hoogte stellen van mijn gesteldheid. Daarom gaat één van onze kinderen (Aartjan) morgen, zodra er iets bekend is, op dit blog jullie daarover inlichten en afhankelijk van de stand van zaken ook nog daarna.

Bedankt voor al jullie meeleven, op welke manier dan ook!! Het is een geschenk uit Gods hand!







2 opmerkingen:

  1. Heel erg veel sterkte voor morgen! We denken aan je en zullen in gedachten bij je zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe is de operatie gegaan? Ben heel de dag al aan het kijken of er al nieuws is! We bidden voor jullie! Jolanda van Otterloo

    BeantwoordenVerwijderen